www.foroexiliados.com
 
ÍndiceÍndice  RegistrarseRegistrarse  Conectarse  

 

 Opiniones, sensaciones, dudas, quejas, sugerencias... #bestmeetingever

Ir abajo 
+40
mcfearless
usuario
ourkid
MINILOGO
cabeza casco
Ivan L M
Snach
halstead
maniobradevasion
haz palmas grita si!!!
robins
travisss
jorjor
fran76
MissGraella
pequeña esquimal
Joey
midos
rober9
Rubo
jamonbjork
parritaa
Durden
rebellion
Fallout_3
jackster
fiber
Josecapo
sepul
El Califa
Random Kid#174
Steve
belcebú
jormars2
miguel_mabs
comfer
lologoza
R7UL
Mago Simón
Kiebra
44 participantes
Ir a la página : Precedente  1 ... 12 ... 21, 22, 23  Siguiente
AutorMensaje
lologoza
Cansino
Cansino
lologoza


Cantidad de envíos : 17960
Edad : 35
Localización : Zaragoza
Fecha de inscripción : 25/12/2009

Opiniones, sensaciones, dudas, quejas, sugerencias... #bestmeetingever - Página 22 Empty
MensajeTema: Re: Opiniones, sensaciones, dudas, quejas, sugerencias... #bestmeetingever   Opiniones, sensaciones, dudas, quejas, sugerencias... #bestmeetingever - Página 22 EmptyJue Oct 17, 2013 11:03 pm

Si queréis comer bien de verdad el País Vasco, Galicia (concretamente el pueblo de Maco) o Aragón.
Volver arriba Ir abajo
kahuel
Charlatan
Charlatan
kahuel


Cantidad de envíos : 2674
Fecha de inscripción : 27/01/2009

Opiniones, sensaciones, dudas, quejas, sugerencias... #bestmeetingever - Página 22 Empty
MensajeTema: Re: Opiniones, sensaciones, dudas, quejas, sugerencias... #bestmeetingever   Opiniones, sensaciones, dudas, quejas, sugerencias... #bestmeetingever - Página 22 EmptyJue Oct 17, 2013 11:08 pm

también, tambien y en toda españa casí, pero es que me parece tan chorra y tan tan corto de miras queee
Volver arriba Ir abajo
El Califa
Cansino
Cansino
El Califa


Cantidad de envíos : 54021
Fecha de inscripción : 28/05/2008

Opiniones, sensaciones, dudas, quejas, sugerencias... #bestmeetingever - Página 22 Empty
MensajeTema: Re: Opiniones, sensaciones, dudas, quejas, sugerencias... #bestmeetingever   Opiniones, sensaciones, dudas, quejas, sugerencias... #bestmeetingever - Página 22 EmptyJue Oct 17, 2013 11:11 pm

En España se come bien en cualquier sitio, otra cosa es la diferencia de precio.
Volver arriba Ir abajo
pequeña esquimal
Cansino
Cansino
pequeña esquimal


Cantidad de envíos : 14308
Edad : 48
Fecha de inscripción : 22/02/2008

Opiniones, sensaciones, dudas, quejas, sugerencias... #bestmeetingever - Página 22 Empty
MensajeTema: Re: Opiniones, sensaciones, dudas, quejas, sugerencias... #bestmeetingever   Opiniones, sensaciones, dudas, quejas, sugerencias... #bestmeetingever - Página 22 EmptyVie Oct 18, 2013 12:30 am

os falta un poco de mundo....en España se come bien en cualquier sitio y a buen precio siempre. Otra cosa es no saber a donde ir por falta de conocimiento.
Volver arriba Ir abajo
Mago Simón
Cansino
Cansino
Mago Simón


Cantidad de envíos : 59276
Fecha de inscripción : 05/07/2012

Opiniones, sensaciones, dudas, quejas, sugerencias... #bestmeetingever - Página 22 Empty
MensajeTema: Re: Opiniones, sensaciones, dudas, quejas, sugerencias... #bestmeetingever   Opiniones, sensaciones, dudas, quejas, sugerencias... #bestmeetingever - Página 22 EmptyVie Oct 18, 2013 2:35 am

Opiniones, sensaciones, dudas, quejas, sugerencias... #bestmeetingever - Página 22 6303.AbandonThread
Volver arriba Ir abajo
Invitado
Invitado




Opiniones, sensaciones, dudas, quejas, sugerencias... #bestmeetingever - Página 22 Empty
MensajeTema: Re: Opiniones, sensaciones, dudas, quejas, sugerencias... #bestmeetingever   Opiniones, sensaciones, dudas, quejas, sugerencias... #bestmeetingever - Página 22 EmptyMiér Oct 23, 2013 10:36 am

Entrevista a Gabi que tal vez puede aclarar algunas dudas, en Catalán, eso si.....




Gabi Ruiz: "La música no és una feina que es resolgui posant-hi diners"

XAVIER CERVANTES BARCELONA

Des del Primavera Sound organitzeu al novembre la gira Primavera Touring Party, i la promocioneu a la xarxa amb una mena de 'reality show'. Per què?
Avui en dia, per molts diners que tingui, una empresa, què fa? Un anunci a la televisió? Avui la gent està a les xarxes socials i a casa, perquè amb la crisi costa molt sortir de casa. Vam pensar que el que veu ara la gent a la televisió són els 'realities', així que van decidir donar-li la volta i fer un 'reality' sobre la gira. El farem amb un punt d'humor, però també perquè la gent s'adoni que fer una gira és complicat, sobretot per als músics, perquè en aquest país no tenim una indústria muntada.

El públic del Primavera Sound té una mitjana d'edat superior als 30 anys. Com penseu arribar a un públic mes jove?
És difícil. El primer que cal és intentar parlar el seu llenguatge. Les noves generacions han crescut amb internet, i quan creixes amb internet i amb "el tot és gratis", ara escoltes heavy i tot seguit hip-hop i després flamenc. Per tant, cal tenir una mentalitat oberta a l'hora de programar. De totes maneres, és un tema complicat. Fa uns anys teníem el FIB, el festival de Benicàssim, que quan funcionava de debò era una molt bona manera d'acostar-se a la música. La gent més jove, a més del càmping i la festa, anaven a un recinte que tenia una programació molt bona. Ara el referent per a aquesta gent més jove és l'Arenal, però el recinte dels concerts no pot encabir tota la gent que està a la zona d'acampada. És a dir, molta gent no va a veure els concerts. El festival em sembla molt bé, però per crear el nostre planter no serveix. Hem d'inventar altres fórmules. També passa que aquest és un país que no té ràdios i on les administracions s'involucren molt poc; és més fàcil que un alcalde posi diners per a un festival o per a un gran concert que inverteixi en sales d'assaig o en ajudar les bandes perquè puguin tocar. Tot això ho estem pagant.

El Primavera Sound gaudeix del privilegi de la cultura de l'esdeveniment, però ¿és conscient que aquesta cultura ja no és vàlida?
El festival es fonamenta en bases més sòlides. Quan vam començar vam dir de fer-lo a finals de maig, en una ciutat cara com Barcelona i sense zona d'acampada. La gent ens deia si estàvem sonats o què, perquè els festivals no es feien així. Crec que vam canviar una mica el llenguatge dels festivals donant-li més profunditat i buscant també muntar una fira, un aparador on poder veure els nous grups. Anys després, gairebé qualsevol ciutat gran d'Europa té un festival urbà. El model va funcionar. Sí que té una mica de reunió social i d'espectacle, però també està consolidat perquè la programació ha sigut constant i important.

Amb el segell discogràfic i el 'management' de grups completeu una estructura empresarial de 360º.
Som empresaris relativament bons, perquè de vegades les coses ens surten una mica per casualitat. No crec que siguem empresaris amb una visió massa bona. Però el que sí que és bo i ens ha ajudat és que fem el que ens agrada. En aquest moment la situació econòmica de l'empresa és més còmoda. Tenim els dos festivals, el de Barcelona i el de Porto, més o menys consolidats i també tenim més experiència. Jo vaig començar muntant concerts i al final penso que ho acabaré fent una altra vegada. A mi el que m'agrada és fer concerts. Si he de programar una sessió de ball per poder pagar el concert d'abans, ho faig; de fet, ja ho he fet. Si he de fer un festival per poder fer segons quins concerts, també ho faré.

¿Fins a quin punt la gira del Touring Party, que porta bandes d'aquí a tocar fora, és un acompanyament al que fa l'Institut Ramon Llull?
L'Institut Ramon Lllul col·labora amb nosaltres. El que passa és que nosaltres som professionals d'això, i ells no ho són. Totes les vegades que hem tingut alguna relació amb el Ramon Llull o amb altres organismes oficials, el que he vist és que no entenen com és el món aquest i fracassen estrepitosament; i és normal, perquè molts vénen de la política o són càrrecs administratius. La música no és una feina que es resolgui posant-hi diners. Cal ser-hi a dins i entendre com funciona.

¿Com es manté la passió per la música després de tants anys?
La passió per la música comença quan ets adolescent. El primer disc de The Velvet Underground em va causar una impressió que m'ha deixat empremta. Òbviament, avui és impossible que cap disc m'impacti com ho va fer aquell. Passa amb moltes altres coses a la vida, com el primer amor. La música em continua interessant perquè m'apassiona la meva feina. Sí que és veritat que quan arribes a no sé quants concerts, a no sé quants festivals, al final una nit ideal és no anar a un concert.

A través de quins canals descobreixes la música que programeu al festival?
A mi m'arriba ja molt filtrada, perquè tinc un equip de gent al voltant. M'he hagut d'obligar a tenir aquesta gent més jove. Per saber si l'últim disc de Povo és bo ja em valc jo. Però per saber si aquest any hem de programar un grup com Chvrches, necessito aquest equip.

En la història del festival, quins errors heu comès?
Hem fet moltes coses dolentes pel que fa a l'organització. Hi ha hagut errades històriques, perquè en el fons som una empresa inquieta, com ara allò de l'empremta digital per accedir al Poble Espanyol. I ara resulta que els telèfons tenen un sistema similar, però si te l'emportes a la porta del Poble Espanyol, amb la pols no et funcionarà. Després vam fer el sistema de pagament amb targeta a les barres, que tampoc no va funcionar bé, però que ara es fa servir en la majoria de festivals del món. Vam intentar desenvolupar una tecnologia pròpia per a la qual no estàvem preparats. També vam fer una gran inversió en tecnologia per crear un sistema d'accessos i barra revolucionaris, i ens vam quedar una mica a mitges perquè trobar finançament era molt complicat. Hagués sigut un sistema propi que haguéssim pogut vendre fora. Però, bé, és que no som molt bons.

L'any passat vas reaccionar amb molta vehemència a un article que va publicar Jordi Bianciotto a 'El Periódico de Catalunya', titulat 'Una 'delikatessen' sense denominació d'origen'. Hi va haver fins i tot un intent de retirar-li l'acreditació per al festival.
Sí. Quan fas les coses amb molta passió i saps com de complicat és tirar endavant el festival, quan et diuen segons quines coses reacciones potser desproporcionadament per falta de maduresa. En aquest cas tot es va magnificar. De tota manera, va ser un error meu. També em va fer molt de mal un comentari de Nando Cruz, quan va dir que marginàvem els grups d'aquí a horaris porqueria. M'insultava a mi, però també a les bandes, que sí, estan tocant a les sis de la tarda davant de 350 persones, però això és cinc vegades més públic del que han tingut mai. I potser, com ha passat moltes vegades, entre aquestes 350 persones hi ha un promotor italià o anglès, o el responsable d'una discogràfica.

¿L'afer Bianciotto va tenir res a veure en el fet que San Miguel deixés el patrocini del festival?
No. Recordo que hi va haver gent que va demanar la meva dimissió. Però com havia de dimitir de la meva empresa? El Primavera Sound és una empresa privada que funciona amb les regles que decideixen els seus socis. Sí que és veritat que vam fer malament alguna cosa, no només jo. Es va prendre la decisió de demanar a 'El Periódico' que portés un altre redactor al festival. No vetàvem el mitjà. Aquell any 'El Periódico' era el mitjà col·laborador del festival, cobrant, òbviament, perquè els diaris tampoc fan les coses gratis. Els vam dir que no estàvem contents si aquesta persona seguia escrivint en aquesta línia. Ells van dir que aquesta persona escriuria en la línia que li donés la gana. Aleshores vam dir que acreditaríem un altre periodista i que així ens trèiem el problema de sobre. I vam prendre la decisió que si no es canviava el periodista, aquella persona s'hauria de pagar l'entrada. Va ser un error, crec que és el pitjor que vam fer. Després hi va haver una pressió brutal per part d''El Periódico'; van parlar amb San Miguel i amb l'alcalde, però San Miguel està per sobre d'aquestes coses.

En aquells dies hi va haver gent que, a causa de la teva actitud, reclamava que la Generalitat retirés la seva aportació al festival.
Em sembla perfecte. Si algun any la Generalitat pensa que no ha de subvencionar el Primavera Sound, cap problema. Des del principi hem tingut clar que no podíem viure ni de les subvencions ni dels patrocinadors. Si tens aquesta ajuda millor, perquè pots programar un concert a l'Auditori que segurament no faries, però de vegades la gent s'equivoca molt. La subvenció de la Generalitat no és directament al festival, sinó per a la part professional, el Primavera Pro, que poc té a veure amb això. La Generalitat posa uns diners perquè nosaltres fem el seu treball, que no és l'activitat en si del festival. Per tant, retirar la subvenció a manera de càstig, no sé a qui hagués castigat. A nosaltres no. Tancaríem el Pro, que està fet a mitges amb la Generalitat per exportar música d'aquí. Estaríem castigant els músics de Catalunya; seria absurd.

Com us condiciona tenir al voltant d'un 40% de públic estranger?
Condiciona la programació. M'ajuda a no caure en la ximpleria de pensar que estic programant localment. Has de fer una programació pensant que el 40% del públic ve de fora. Pel que fa als patrocinadors, no és bo. No entenc aquests festivals que treuen pit dient la quantitat d'estrangers que tenen. Els pressupostos de màrqueting que tenen aquestes empreses són per gastar-los en gent d'aquí. A Heineken no li interessa fer aquí promoció de la seva cervesa per als anglesos, perquè a Anglaterra ja tenen assignat un pressupost per a ells. Nosaltres intentem que no se'ns descontroli això. Malauradament, per la crisi ara hem de fer més filigranes i de fet tenim oficines de representació a molts més països per obrir més mercats, no només l'anglès, perquè és el menys interessant.

Per què dius que el mercat anglès és el menys interessant?
Perquè a Anglaterra hi ha una cultura del pop i del rock molt estesa, impressionant, que afecta tots els estrats socials. No és com a Europa o als Estats Units, on aquest tipus de música l'escolta un perfil de gent amb més poder adquisitiu, i desgraciadament això va acompanyat d'un nivell cultural més elevat. A Anglaterra el rock està molt consolidat en les classes més baixes i entre la gent molt jove. Com que tradicionalment el nostre model ha sigut sempre d'un públic d'uns trenta anys, l'anglès jove a vegades hi entra en conflicte; no ja amb el públic l'espanyol, sinó amb tot l'europeu. És gent que salta més en els concerts, que et pot tirar un got o donar un cop de colze, que no calla... És un públic molt fàcil d'aconseguir, perquè venir des d'Anglaterra és molt fàcil, perquè és barat, aquí fa bon temps i la ciutat és un reclam turístic important, però no s'ha d'exagerar. No pots fer com altres festivals espanyols que davant la crisi han anat a agafar directament els caps de cartell de festivals anglesos i els han portar aquí encara que no els conegui el públic espanyol.

Tant el Primavera Sound com el Sónar són models d'èxit que han servit per exportar la marca Barcelona sense portar la ciutat al nom, i estan organitzats per gent que no procedeix de les elits culturals, polítiques o econòmiques tradicionals catalanes. ¿Això us ha beneficiat o perjudicat?
No ho sé, potser ha sigut bo perquè estàvem menys condicionats. Fa poc, veient el documental sobre el Nitsa, Sergio Caballero parlava d'una generació que després de l'Olimpíada, que va ser com el final d'un cicle, que era gent sense lligams amb el passat que va actuar amb total llibertat i que va canviar la ciutat. Possiblement siguem fills d'aquest moment de llibertat. A mi almenys des del principi ningú em va dir que per on havia d'anar. Les pressions les he rebut d'altres maneres.

Quan vas començar a muntar el festival, notaves molta distància respecte al poder polític i econòmic?
Sí, totalment. El festival s'ha entès, si és que s'ha entès, a partir dels resultats econòmics. Una gran part de l'èxit de l'aeroport del Prat al maig, aquesta pujada que té per sobre de la mitjana anual, és pel Primavera Sound. Aquí sempre ha costat molt que es reconegués això. Sí que és veritat que a vegades ens han cridat a reunions d'empresaris, però és que tampoc crec que hi hagi una consciència molt empresarial. Tal com som els catalans, ens dóna més per la rauxa que pel seny. Tenim aquesta genialitat. Alguna vegada sí que ens han cridat per intentar articular una resposta a la crisi buscant un nou impuls per a la imatge de Barcelona, però totes aquestes coses mai han anat enlloc. Cadascú va una mica pel seu costat.

Parleu llenguatges diferents?
Sí, el meu sobretot està a anys llum. És una pena que la nostra societat no estigui més articulada, i potser aquí la culpa la tinguin més els polítics, perquè és el seu paper. En comptes de liderar-nos com a messies, haurien de donar-nos l'oportunitat que la mateixa societat pogués articular-se per buscar la solució als problemes. Tenim el Sónar i el Primavera Sound, i no hem sigut capaços d'anar junts a una fira de turisme i vendre la bona imatge que té Barcelona. Per cert, és una bona imatge que ens l'hem trobat. Sense saber ben bé per què, un dia vam veure que hi havia cua per veure els edificis de Gaudí. Ens ho hem trobat perquè va agradar fora. En un àmbit més general, si volem donar resposta a tot el que està passant i al moment que viu aquest país, hem de buscar solucions i els polítics haurien d'escoltar quins són els problemes de cadascú abans de fer lleis sense comptar amb nosaltres.

Per què els cambrers del Primavera Sound de Barcelona són portuguesos?
Per la mateixa raó que els tècnics d'escenari del Primavera de Porto són d'una empresa catalana. En les barres teníem un problema molt important de funcionament, i amb empreses catalanes no acabàvem de funcionar.

Per què no funcionaven les barres amb empreses d'aquí?
Bàsicament era el sistema dels tiquets, que s'utilitza en els festivals perquè no es manegi diners. L'empresa portuguesa ens va dir que res de tiquets, que ja es responsabilitzaven ells dels diners. Així no m'he de preocupar de si un cambrer o un responsable de barra agafa o no agafa diners. El festival fa com de celler, i li venem a ells les begudes. I ells ho exploten. Jo ja tinc la meva part de benefici. Ells tenen molta confiança amb els cambrers perquè treballen tot l'any amb ells i a més a més tenen la capacitat de poder moure 400 persones, que tampoc no hi ha empreses d'aquí que ho facin.

¿Les condicions laborals dels cambrers no són responsabilitat del festival?
Sí que ho són. Dins del festival han de complir. Sí ells han de pagar als seus treballadors i tenir-los conforme a la llei, també és la meva responsabilitat que això succeeixi. Si hi ha una inspecció el responsable és el festival.

¿Fins a quin punt les marques dels patrocinadors condicionen la programació del festival?
El públic no té aquesta percepció. Això és més una cosa de part de la premsa, de gent que està mutant cap a unes posicions anarquistes o no sé com dir-ho, i que està obsessionada amb el tema de les marques. L'art i la música sempre han estat patrocinats, des de sempre. En una situació econòmica en què tampoc tothom pot pagar el que costa l'entrada a un festival, tenir part del pressupost cobert amb marques és una benedicció. Ara, entenc que la marca no ha de ficar-se on no la criden. També hem generat una nova cultura en això dels patrocinadors. Nosaltres tenim fama de duríssims amb els patrocinadors. Intentem que la marca sigui respectuosa amb el músic que està tocant, perquè no és el músic el que està patrocinat, sinó el festival. Intentem que la seva presència a l'escenari sigui mínima i que les seves accions al festival serveixin per a alguna cosa. Per exemple, el que vam fer en l'última edició amb Mini, que portaven gent d'un escenari a un altre en cotxe. Estem treballant amb una empresa com Heineken que té molta experiència en el patrocini internacional, i entén que la gent pot considerar negatiu el costum espanyol de posar-li el nom de la cervesa al festival, sobretot si el vas canviant.

¿T'has plantejat com seria el festival en una Catalunya independent?
Sí, és clar. L'empresari que no ho estigui fent és un empresari irresponsable. Crec que al principi tindríem cert boicot. També és cert que la gent d'Espanya que ve al festival no és ximple. Vénen per la música i perquè comparteixen una sensibilitat amb el festival. Potser hi haurà una part de públic que no vindria el primer any o el segon, però jo sóc bastant optimista. Si demà la voluntat general dels catalans és la independència i la vol de veritat, si la volem de tot cor cor i és el que busquem, els problemes apocalíptics que ens estan pintant són relatius; al cap i a la fi, la frontera és aquí al costat. La gent està molt per sobre dels polítics. Tinc moltíssims amics a Espanya que ho entenen perfectament. Si aquí hi ha una majoria com la que reflecteixen les enquestes i aquesta majoria ho vol de tot cor i no per una conjuntura, si ho volem fer de veritat, els empresaris no hauríem de tenir por, perquè al final s'imposarà la raó. Si fem bon cava ja es vendrà a Espanya, i si fem bones bicicletes es vendran a Espanya. I a Espanya compraran bicicletes d'aquí perquè són bones i surten bé de preu.

Estàs a favor de la consulta?
Estic a favor de la consulta totalment, és clar. Anar en contra de la consulta en nom una constitució que jo ni vaig votar em sembla molt insensat i fora de lloc. No sé com algú pot defensar el contrari. Hauríem de parlar també de què volem, quin model polític volem, quina sanitat tindrem. Jo segueixo pagant els mateixos impostos, però a Sitges, que és on visc, ens han tret les urgències. Si la meva filla es posa malalta a la nit, he d'anar a Barcelona. Si arribem a ser un país independent, voldrà dir que tindríem una sanitat millor, una educació millor? Com ens organitzarem? M'agradaria pensar que això és per a millor. És clar que som una nació i que tenim una llengua. El debat és cap a on anem i quin tipus de societat més justa construirem per als nostres fills.

Fa uns mesos vas publicar un text molt crític amb l'augment de l'IVA...
... l'IVA ens matarà. No l'havien d'haver apujat perquè ens deixa sense capacitat per competir amb l'estranger. En una empresa que funciona el benefici industrial que et queda després d'haver pagat tot és d'un 4 o 5%, un 3% en temps de crisi com ara. Si de la facturació total, no dels beneficis, em treus un 13% m'estàs traient tot el meu benefici. Jo prefereixo que l'impost de societats en comptes d'estar al 26% l'apugin al 40 o al 50%, però això no ho faran. Quan he tingut guanys, et dono el 50%, d'acord. Estic disposat a això perquè la meva filla pugui tenir escola i sanitat públiques, però no me'l treguis de la facturació total. L'IVA és el pitjor impost, perquè no discrimina la persona. És igual per a tothom tinguis el que tinguis. I al món de la cultura és el que ens faltava. Ho estem patint, les sales, els promotors.

En el Primavera Sound del 2009 es va muntar una pantalla gegant dins del recinte perquè el públic pogués seguir la final de la Lliga de Campions entre el Manchester United i el Barça. Com va anar aquell dispositiu?
Teníem 50.000 persones allà dins i no podíem actuar pel nostre compte. D'entrada, no teníem els drets, perquè eren de Heineken. Vam parlar amb protecció civil, la policia i l'Ajuntament. Què havíem de fer? ¿Havíem de deixar sortir del recinte 50.000 persones i que anessin als bars sense cap control, i que fins i tot es trobessin aficionats del Manchester i del Barça? Al final ho vam donar amb normalitat dins del recinte, i no hi va haver problemes. Va ser una situació de seguretat i ens vam posar a disposició del que ens diguessin.

Ets més de Joan Laporta o Sandro Rosell?
M'agrada més el que representa Laporta que el que representa Rosell. Em considero cruyffista, laportista i guardiolista. Em sembla que Rosell és una tornada enrere, a una Catalunya més conservadora, menys valenta. I jo crec que els catalans som un poble valent, i ho hem demostrat. Som un poble que teníem aquí el mar i que agafava el vaixell i sortia i canviava coses. Som de la Mediterrània. En aquest sentit veig un holandès com Cruyff més a prop del meu ideal català que algú del Club de Tenis Godó, amb tots els meus respectes.
Volver arriba Ir abajo
Steve
Moderador
Moderador
Steve


Cantidad de envíos : 29509
Fecha de inscripción : 06/04/2011

Opiniones, sensaciones, dudas, quejas, sugerencias... #bestmeetingever - Página 22 Empty
MensajeTema: Re: Opiniones, sensaciones, dudas, quejas, sugerencias... #bestmeetingever   Opiniones, sensaciones, dudas, quejas, sugerencias... #bestmeetingever - Página 22 EmptyMiér Oct 23, 2013 10:39 am

Esta puesta en el hilo del PS

_________________
Conde-Duque escribió:
Vivimos en la sociedad más cívica de la historia humana


Mago Simón escribió:
No busco tener la razón ni emito ningunas tesis.
Volver arriba Ir abajo
Invitado
Invitado




Opiniones, sensaciones, dudas, quejas, sugerencias... #bestmeetingever - Página 22 Empty
MensajeTema: Re: Opiniones, sensaciones, dudas, quejas, sugerencias... #bestmeetingever   Opiniones, sensaciones, dudas, quejas, sugerencias... #bestmeetingever - Página 22 EmptyMiér Oct 23, 2013 10:43 am

Estoy todavia medio dormido, mil perdones. facepalm 
Volver arriba Ir abajo
jormars2
Cansino
Cansino
jormars2


Cantidad de envíos : 14581
Edad : 36
Localización : València.
Fecha de inscripción : 28/01/2010

Opiniones, sensaciones, dudas, quejas, sugerencias... #bestmeetingever - Página 22 Empty
MensajeTema: Re: Opiniones, sensaciones, dudas, quejas, sugerencias... #bestmeetingever   Opiniones, sensaciones, dudas, quejas, sugerencias... #bestmeetingever - Página 22 EmptyMiér Oct 23, 2013 12:57 pm

Si alguien tiene la otra parte que la suba, please.
Volver arriba Ir abajo
rober9
Cansino
Cansino
rober9


Cantidad de envíos : 23319
Edad : 34
Localización : Madrid
Fecha de inscripción : 09/12/2009

Opiniones, sensaciones, dudas, quejas, sugerencias... #bestmeetingever - Página 22 Empty
MensajeTema: Re: Opiniones, sensaciones, dudas, quejas, sugerencias... #bestmeetingever   Opiniones, sensaciones, dudas, quejas, sugerencias... #bestmeetingever - Página 22 EmptyMiér Oct 23, 2013 1:16 pm

Parece que con registrarse en Ara.cat sirve para leer el artículo, por si quieres hacerlo. Yo Yao 
Volver arriba Ir abajo
Random Kid#174
Cansino
Cansino
Random Kid#174


Cantidad de envíos : 10201
Edad : 31
Fecha de inscripción : 10/11/2009

Opiniones, sensaciones, dudas, quejas, sugerencias... #bestmeetingever - Página 22 Empty
MensajeTema: Re: Opiniones, sensaciones, dudas, quejas, sugerencias... #bestmeetingever   Opiniones, sensaciones, dudas, quejas, sugerencias... #bestmeetingever - Página 22 EmptyMiér Oct 23, 2013 1:45 pm

¿Está en español en algún sitio?
Volver arriba Ir abajo
lologoza
Cansino
Cansino
lologoza


Cantidad de envíos : 17960
Edad : 35
Localización : Zaragoza
Fecha de inscripción : 25/12/2009

Opiniones, sensaciones, dudas, quejas, sugerencias... #bestmeetingever - Página 22 Empty
MensajeTema: Re: Opiniones, sensaciones, dudas, quejas, sugerencias... #bestmeetingever   Opiniones, sensaciones, dudas, quejas, sugerencias... #bestmeetingever - Página 22 EmptyMiér Oct 23, 2013 1:45 pm

Castellano tío, no seas opresor
Volver arriba Ir abajo
comfer
Cansino
Cansino
comfer


Cantidad de envíos : 13154
Edad : 38
Fecha de inscripción : 05/02/2008

Opiniones, sensaciones, dudas, quejas, sugerencias... #bestmeetingever - Página 22 Empty
MensajeTema: Re: Opiniones, sensaciones, dudas, quejas, sugerencias... #bestmeetingever   Opiniones, sensaciones, dudas, quejas, sugerencias... #bestmeetingever - Página 22 EmptyMiér Oct 23, 2013 2:03 pm

Random Kid#174 escribió:
¿Está en español en algún sitio?
con google chrome, te da la opción de traducir a.
Volver arriba Ir abajo
Random Kid#174
Cansino
Cansino
Random Kid#174


Cantidad de envíos : 10201
Edad : 31
Fecha de inscripción : 10/11/2009

Opiniones, sensaciones, dudas, quejas, sugerencias... #bestmeetingever - Página 22 Empty
MensajeTema: Re: Opiniones, sensaciones, dudas, quejas, sugerencias... #bestmeetingever   Opiniones, sensaciones, dudas, quejas, sugerencias... #bestmeetingever - Página 22 EmptyMiér Oct 23, 2013 2:18 pm

Uf, uso el traductor ese a veces para ver las cosas que dice Patton en Facebook y todo lo que me aparece son insensatecOH, WAIT...
Volver arriba Ir abajo
jormars2
Cansino
Cansino
jormars2


Cantidad de envíos : 14581
Edad : 36
Localización : València.
Fecha de inscripción : 28/01/2010

Opiniones, sensaciones, dudas, quejas, sugerencias... #bestmeetingever - Página 22 Empty
MensajeTema: Re: Opiniones, sensaciones, dudas, quejas, sugerencias... #bestmeetingever   Opiniones, sensaciones, dudas, quejas, sugerencias... #bestmeetingever - Página 22 EmptyMiér Oct 23, 2013 2:21 pm

Básicamente se puede resumir en tres puntos:

1. Tienen que contratar a Chvrches porque se lo han dicho los jóvenes del equipo, pero él ya sabe que tiene que traer a Povo. Cree que es difícil hablar la lengua del público joven, hay que tener una mentalidad abierta a la hora de programar por la era de internet. Hace unos años "cuando el FIB funcionaba de verdad", éste abría la buena música al público joven que buscaba cámping, fiesta y música de calidad. Ahora el referente de los jóvenes es el Arenal Sound donde mucha gente suda de la música y no crea cantera.

2. No le interesa la gente británica porque "el rock allí está consolidado en las clases bajas". Y a él le interesa "un perfil de gente con más poder adquisitivo". También cree que traer al público británico es fácil de conseguir porque es barato y hace buen tiempo. "No puedes hacer como otros festivales españoles que han ido a traer directamente cabezas de cartel de festivales ingleses aunque no los conozcan en España". Piensa que este tipo de público crea conflictos con los europeos y españoles por ser más joven y más irrespetuoso.

3. Tiene una posición bastante coherente como empresario catalán a la hora de entender la independencia. No cree que haya que ser apocalíptico y aunque puede que los primeros años podría bajar el público español no ve que pueda afectar estando la frontera tan cerca. Recordemos que habla en un medio afín a los pensamientos más nacionalistas catalanes.

Lo demás, relaciones con los políticos, movidas varias que se han comentado mil veces por aquí y explicaciones que ya nos dio Kiebra de su reunión.
Volver arriba Ir abajo
Rubo
Cansino
Cansino
Rubo


Cantidad de envíos : 12469
Edad : 31
Localización : Zaragoza
Fecha de inscripción : 18/11/2010

Opiniones, sensaciones, dudas, quejas, sugerencias... #bestmeetingever - Página 22 Empty
MensajeTema: Re: Opiniones, sensaciones, dudas, quejas, sugerencias... #bestmeetingever   Opiniones, sensaciones, dudas, quejas, sugerencias... #bestmeetingever - Página 22 EmptyMiér Oct 23, 2013 2:26 pm

Anoche la leí con el de Google de toda la vida y se entendía perfectamente.

El otro artículo:

Gabi Ruiz (Barcelona, 1970) és un dels directors del festival Primavera Sound, que aquest any ha creat un segell discogràfic amb el qual ha editat discos de Refree, Headbirds i The Free Fall Band. Ara impulsen el Primavera Sound Touring Party, una gira que portarà una dotzena de grups catalans a tocar per l'estat espanyol, Anglaterra i França.

Quina necessitat té el Primavera Sound de muntar aquesta gira?

Fa més de vint anys que fem concerts, i fa uns mesos vam crear un segell discogràfic, El Segell, i hem fet la gira pensant que amb el paraigua del Primavera Sound podrem donar una mica de visibilitat a les bandes i conquerir places a les quals és molt complicat arribar. Muntar concerts a Barcelona o Madrid és més o menys fàcil, però a Valladolid o Santander és més complicat. De fet, muntar una gira és molt complicat, sobretot per als músics, i encara més en aquest país.

¿No és contradictori que un festival d'èxit com el Primavera Sound parli de les dificultats per muntar concerts?

No. Nosaltres també tenim dues sales de concerts i veiem com està la situació. El panorama a Barcelona és desolador. No hi ha locals d'assaig i les poques sales de concerts que hi ha no poden programar. A més, a nosaltres ens interessa que hi hagi un planter de públic i de bandes joves, perquè si no d'aquí deu anys de què ens nodrirem? Vivim de l'èxit dels anys 90, d'una generació que ara té més de 35 anys.

¿Has sentit alguna vegada que el festival se t'escapava de les mans?

Cada any el primer dia del festival. Volíem un festival d'unes mides determinades, amb una quantitat de gent i amb una programació extraordinària en què només hi hagués allò que consideréssim imprescindible. Però la realitat et diu que, en un país on de sobte l'IVA passa del 8% al 21% i que té una crisi que fa que la gent no pugui comprar entrades, has de portar públic de fora. No hem pogut fer el Primavera Sound que volíem, perquè ens hem vist obligats a fer-lo créixer i a barallar-nos amb empreses suïcides que van disparar el preu dels grups, però s'hi assembla molt.

¿S'ha superat la inflació de preus de la bombolla dels festivals?

El problema és que quan una banda ha cobrat X mai més cobrarà menys. També hi ha grups com MGMT que tenen dificultats per tocar perquè un festival va perdre el cap i els va fer una oferta molt bèstia quan només tenien un disc. El mercat s'ha estabilitzat una mica, però hi ha festivals molt forts que poden pagar molt, i les bandes grans s'han agafat a això.

De quins errors ha après?

Personalment, el festival m'ha ensenyat que algunes vegades potser hauria de callar, que no he de ficar-me en tantes guerres i que hauria de mirar més per nosaltres i deixar-me de tonteries.

El límit de la vehemència el vas traspassar l'any passat quan vau intentar retirar l'acreditació al periodista Jordi Bianciotto per haver dit que el Primavera Sound era un festival que no tenia denominació d'origen.

Sí. Quan fas les coses amb molta passió i saps que complicat que és tirar endavant el festival, quan et diuen segons quines coses reacciones potser desproporcionadament per falta de maduresa. En aquest cas tot es va magnificar. De tota manera, va ser un error meu.

¿Heu solucionat la disponibilitat de l'Auditori del Fòrum?

L'alcalde Trias s'ha pres molt seriosament donar-nos un cop de mà. Abans no ens confirmaven la disponibilitat fins sis mesos abans del festival, i ara gràcies a la mediació de l'Ajuntament ens ho comuniquen un any abans. No és la situació ideal, però ens permet respirar. El que segueix és el problema de fons, que és una infraestructura caríssima. La paguem entre tots però la gestiona una empresa que l'explota només per fer-hi un parell de convencions, i la resta de l'any l'Auditori està mort, quan s'hi podrien fer concerts de rock i de clàssica o teatre.

Un 'reality' per promocionar una gira

Dos autocars recorreran l'estat espanyol, França i Anglaterra del 16 al 30 de novembre. És el transport dels grups de la Primavera Touring Party, una gira durant la qual s'enregistrarà un reality show particular. Cada dia es penjarà al canal de YouTube del Primavera Sound un capítol d'entre deu i dotze minuts en què els grups explicaran l'experiència de la gira, amb humor però també amb la voluntat de mostrar les condicions de feina dels músics. Tant en la gira com en el reality hi participen Refree, Manel, Antònia Font, Za!, Headbirds, Standstill, Los Planetas, The Free Fall Band, Furguson, Extraperlo, Svper, L'Hereu Escampa, Paus i Lee Ranaldo and The Dust.
Volver arriba Ir abajo
Kiebra
Cansino
Cansino
Kiebra


Cantidad de envíos : 23034
Fecha de inscripción : 10/04/2008

Opiniones, sensaciones, dudas, quejas, sugerencias... #bestmeetingever - Página 22 Empty
MensajeTema: Re: Opiniones, sensaciones, dudas, quejas, sugerencias... #bestmeetingever   Opiniones, sensaciones, dudas, quejas, sugerencias... #bestmeetingever - Página 22 EmptyLun Abr 28, 2014 12:54 am

Copio aquí todo lo de la comida por tenerlo más ordenado y todo junto

Kiebra escribió:
Tiene buena pinta lo de la electrónica, van a poner un escenario pequeñito con un equipo sonido rollo retop que merecerá visita.

Sonic Youth no volverán a tocar en bastante tiempo, y Radiohead parece que también tienen algún tipo de problema ahora mismo.

A Gabi le molan el primero y el último de Arcade Fire, bastante fan de Kendrick Lamar y sudando bastante de QOTSA y NIN, eso es más cosa de otros de los de booking.

Lo de Prince parece ser que les llamaba cada día dos veces para decir eh que si eh que no eh que si eh que no y como cerraban en Enero al final se acabó desmontando. Con Kanye habían estado hablando hasta de las luces pero esta peña es muy poco seria y al final se fue a tomar por culo, Beck también parece que es bastante 'estrella' y marea pero aquí tampoco se entró en detalles.

La programación del Miércoles en el Forum terminará pronto (de 6 a 11 o así) y se podrá empalmar con Apolo, este año lo del forum es en el nuevo ATP (el grande clásico de arriba del rayban)

GYBE tocarán dos horas por lo que ese día habrá un bolo menos en el Rayban, ya que esos dos escenarios no pueden coincidir por solape de sonido. Vice y Pitchfork se quedan donde estaban.

El auditori les crea muuuchos dolores de cabeza y en un futuro barajan mover esa programación a otro que está cerca y les tratan mucho mejor, a mi esto no me mola nada pero bueno... también dijeron que de hacer esto cambiarían los horarios a más temprano. Dobletes y grupos tochos en el auditori no, tal cual.

Los escenarios enfrentados a ver como funcionan, pero van así porque se aprovechaba mucho mejor el espacio, allí cabe todo el aforo y el tope lo tienen en 67.000 personas/día, aunque su idea es quedarse rondando los 50.000 por día (que ya va bien...), la salida por allí es un puntazo, aunque será solo salida y ya sin opción de volver a entrar ese día.

Primavera>Club en Madrid no, quizás en otros sitios vuelva, pero como algo separado y con abono propio ya sin esa unión tan fuerte de comprar el abono por 15e más con el abono PS. Programar bolos en Madrid si, es parte de su curro cuadrar giras y organizar conciertos y por lo tanto sin problema. Tienen también idea de programar fuerte en Madrid en la semana entre PS y OPS como una idea de futuro.

Y joder, que comilona chavales. Ellos muy majos con nosotros como la otra vez aunque de nuevo parece que el cambio más significativo es lo de abrir guardarropas antes que el Auditori y que pondrán más puestos de info por el recinto.

Baños y barras seguirán más o menos igual, el año pasado estaba sobredimensionado a propósito pero les gusta tal cual.

No están poniendo tope a las ventas por el momento, las 67.000 que les dejan meter no tienen idea de meterlas, pero no les molesta crecer y con el nuevo Mordor confían en tener allí a mucha gente 'fija' y desahogar el recinto.

No sé si me dejo algo, si me acuerdo de más cosas luego escribo más

Kiebra escribió:
Ah, y algo que me resulta curioso es que los grupos parece que plantan más batalla en el tamaño de letras que otro aspecto de las contrataciones. El representante de Mogwai todo indignado que quienes eran Vulcano Cuar y Saetano Velloso que los habían puesto por encima de ellos.

Caetano Veloso ha sido una confirmación perseguida durante años y para Gabi TOP5 mundial de figuras importantes en esto de la musica. Bastante fanes todos de este señor.

Kiebra escribió:
Josecapo escribió:
Jodo, 67.000 almas....menuda ida de olla

En principio están estabilizados alrededor de 50.000 y con eso están contentos

Josecapo escribió:
Con Volcano Choir totalmente de acuerdo  sisi3

Kiebra escribió:
Única actuación en Europa, y es ''Bon Iver'', yo sin ser fan entiendo que esté ahí arriba

Kiebra escribió:
No sé donde lo van a meter, harán un día programación de Ivern, otro día con la gente que suele ir a Nitsa y no me acuerdo de que era el tercer día, Boiler creo

fiber escribió:
a qué restaurante fuisteis?

jamonbjork escribió:
Kiebra escribió:
Sonic Youth no volverán a tocar en bastante tiempo,

Dejo de leer aquí. Crying or Very sad He salido a llorar (Ausente)

Kiebra escribió:
El racó de la vila, tremendísimo, que bien comimos

Kiebra escribió:
jamonbjork escribió:
Kiebra escribió:
Sonic Youth no volverán a tocar en bastante tiempo,

Dejo de leer aquí. Crying or Very sad He salido a llorar (Ausente)

Hazte a la idea que quizás ni vuelven a tocar, no les hace falta, son mayores, y la relación está muy muy mal como para que vuelvan a tocar juntos en mucho tiempo.

rober9 escribió:
¿Se comentó algo de otros festivales españoles/británicos?

Kiebra escribió:
Se habló del FIB, críticas al cartel entre cervezas del palo como podríamos hablar aquí y ha como lo han hundido con las programaciones que tenía en su día, parece que Vince quiere venderlo del todo.

jamonbjork escribió:
Cuéntanos más de lo del FIB. Detalles, que aquí lo que se busca es la carnaza.

Kiebra escribió:
Pues lo mismo que se dice aquí, que estamos a 3 meses y están sin cabezas, que a ver qué necesidad hay de meter a Alesso e Ingrosso, y que lo comparas con el 97 y flipas.

Ah y no sé hasta que punto se sabe esto, pero Gabi curró para el FIB unos años, igual belce sabe más de esto, no sé como salió pero dijo que con entrada solo fue dos años que luego ya era currando, realmente fue así de refilón y no estoy seguro de si es que me rayé, pero yo entendí eso vaya.
Volver arriba Ir abajo
belcebú
Cansino
Cansino
belcebú


Cantidad de envíos : 68801
Edad : 49
Localización : Eight Miles High
Fecha de inscripción : 05/02/2008

Opiniones, sensaciones, dudas, quejas, sugerencias... #bestmeetingever - Página 22 Empty
MensajeTema: Re: Opiniones, sensaciones, dudas, quejas, sugerencias... #bestmeetingever   Opiniones, sensaciones, dudas, quejas, sugerencias... #bestmeetingever - Página 22 EmptyLun Abr 28, 2014 12:57 am

Sí que estuvo currando. Durante un tiempo la programación del bakalao la llevó el Nitsa.
Volver arriba Ir abajo
halstead
Cansino
Cansino
halstead


Cantidad de envíos : 9883
Fecha de inscripción : 05/02/2010

Opiniones, sensaciones, dudas, quejas, sugerencias... #bestmeetingever - Página 22 Empty
MensajeTema: Re: Opiniones, sensaciones, dudas, quejas, sugerencias... #bestmeetingever   Opiniones, sensaciones, dudas, quejas, sugerencias... #bestmeetingever - Página 22 EmptyLun Abr 28, 2014 12:22 pm

La mejor época del bacalao en el fib, de hecho.
Volver arriba Ir abajo
belcebú
Cansino
Cansino
belcebú


Cantidad de envíos : 68801
Edad : 49
Localización : Eight Miles High
Fecha de inscripción : 05/02/2008

Opiniones, sensaciones, dudas, quejas, sugerencias... #bestmeetingever - Página 22 Empty
MensajeTema: Re: Opiniones, sensaciones, dudas, quejas, sugerencias... #bestmeetingever   Opiniones, sensaciones, dudas, quejas, sugerencias... #bestmeetingever - Página 22 EmptyLun Abr 28, 2014 4:24 pm

La mejor época fue cuando no había.
Volver arriba Ir abajo
Kiebra
Cansino
Cansino
Kiebra


Cantidad de envíos : 23034
Fecha de inscripción : 10/04/2008

Opiniones, sensaciones, dudas, quejas, sugerencias... #bestmeetingever - Página 22 Empty
MensajeTema: Re: Opiniones, sensaciones, dudas, quejas, sugerencias... #bestmeetingever   Opiniones, sensaciones, dudas, quejas, sugerencias... #bestmeetingever - Página 22 EmptyLun Abr 28, 2014 4:40 pm

Puntualización al tema del párking

Primavera Sound escribió:
respecto al tema parquing lo que comenté es que estamos trabajando para que pase, no depende 100% de nosotros. Confirmadísimo está el tema de los vips, el de los abonos normales aún no.
Volver arriba Ir abajo
El Califa
Cansino
Cansino
El Califa


Cantidad de envíos : 54021
Fecha de inscripción : 28/05/2008

Opiniones, sensaciones, dudas, quejas, sugerencias... #bestmeetingever - Página 22 Empty
MensajeTema: Re: Opiniones, sensaciones, dudas, quejas, sugerencias... #bestmeetingever   Opiniones, sensaciones, dudas, quejas, sugerencias... #bestmeetingever - Página 22 EmptyLun Abr 28, 2014 4:43 pm

Para haber del FIB, de Alesso & Ingrosso:

http://www.foroexiliados.net/t11377p680-fib-2014-20-aniversario-17-20-julio-abonos-a-120

Gracias.

Kiebra, cuéntame a cómo sale el medio litro de Paulaner. 10 euros?
Volver arriba Ir abajo
jormars2
Cansino
Cansino
jormars2


Cantidad de envíos : 14581
Edad : 36
Localización : València.
Fecha de inscripción : 28/01/2010

Opiniones, sensaciones, dudas, quejas, sugerencias... #bestmeetingever - Página 22 Empty
MensajeTema: Re: Opiniones, sensaciones, dudas, quejas, sugerencias... #bestmeetingever   Opiniones, sensaciones, dudas, quejas, sugerencias... #bestmeetingever - Página 22 EmptyLun Abr 28, 2014 4:44 pm

Gabi podría comprar el FIB y así que jugara a meter más grupos de los que él llama "mainstream" como Arctic Monkeys.
Volver arriba Ir abajo
Kiebra
Cansino
Cansino
Kiebra


Cantidad de envíos : 23034
Fecha de inscripción : 10/04/2008

Opiniones, sensaciones, dudas, quejas, sugerencias... #bestmeetingever - Página 22 Empty
MensajeTema: Re: Opiniones, sensaciones, dudas, quejas, sugerencias... #bestmeetingever   Opiniones, sensaciones, dudas, quejas, sugerencias... #bestmeetingever - Página 22 EmptyLun Abr 28, 2014 4:48 pm

Si la normal ya vale 5 yo no lo veo por menos de 7.5, pero esto es a título personal y totalmente aleatorio, la verdad es que ni idea
Volver arriba Ir abajo
El Califa
Cansino
Cansino
El Califa


Cantidad de envíos : 54021
Fecha de inscripción : 28/05/2008

Opiniones, sensaciones, dudas, quejas, sugerencias... #bestmeetingever - Página 22 Empty
MensajeTema: Re: Opiniones, sensaciones, dudas, quejas, sugerencias... #bestmeetingever   Opiniones, sensaciones, dudas, quejas, sugerencias... #bestmeetingever - Página 22 EmptyLun Abr 28, 2014 4:51 pm

No está mal, un 800% de beneficio. A ver si al menos con eso da para un concierto de 90 minutos de NIN.
Volver arriba Ir abajo
Contenido patrocinado





Opiniones, sensaciones, dudas, quejas, sugerencias... #bestmeetingever - Página 22 Empty
MensajeTema: Re: Opiniones, sensaciones, dudas, quejas, sugerencias... #bestmeetingever   Opiniones, sensaciones, dudas, quejas, sugerencias... #bestmeetingever - Página 22 Empty

Volver arriba Ir abajo
 
Opiniones, sensaciones, dudas, quejas, sugerencias... #bestmeetingever
Volver arriba 
Página 22 de 23.Ir a la página : Precedente  1 ... 12 ... 21, 22, 23  Siguiente
 Temas similares
-
» Quejas
» Votación sobre a cual exiliado enviamos al #BESTMEETINGEVER del PS
» the woody's secret ( castellon ) rock hevy alternativo
» ¿Deberia FUN guardarse para sí algunas opiniones??
» Dudas y Sugerencia

Permisos de este foro:No puedes responder a temas en este foro.
Exiliados :: Música y Festivales :: Primavera Sound-
Cambiar a: